üzlet

Az állatvédő és a marketing

az-allatvedo-es-a-marketing

A sztori a következő: olvastam a Facebookon ma egy bejegyzést valakitől, akinek állatvédő menhelye, alapítványa van. Eléggé kiborulva írta, hogy kiszámolta, hogy amit költött és amennyi támogatást össze tudott gyűjteni, arra hogy segítse a mentett állatokat, köszönő viszonyban sincs. Gyakorlatilag nem elég az adomány az állatok ellátására. Panaszkodott, hogy manapság nem támogatják, csak az a kevés ember, akik ismerik őt, és hogy ez régen milyen könnyen ment.

Ő látja, hogy most már csak azok tudnak fent maradni, akik fent villognak a Facebookon és még ebből is marketinget csinálnak, nagy mellénnyel felrakják, ha megmentenek egy-egy kutyát. De köszi szépen, ebből az undorító marketingből ő nem kér, mert inkább gyógyszerre, tápra és takaróra költi azt a pénzt. Nagyon elkeseredett volt.

Bevallom nem éreztem úgy, hogy igaza van, de azt sem, hogy bármit lehessen neki javasolni. Nem restelltem elolvasni a hozzászólásokat, mert kíváncsi voltam a reakciókra. Persze többen írták, hogy majd küldenek neki pár ezer forintot.

Volt egy srác, aki azt kérdezte, hogy hogyan támogasson téged több ember, ha nem teszel azért, hogy sokan tudjanak rólad és megismerjék azt, amit csinálsz, hogyan csinálod, mire lenne szükséged. Nem kellene-e olyan fajta segítséget kérni, ami nem pénz, táp, takaró, hanem akinek arra van kapacitása és segítene, és az alapítvány PR részét felvállalja, és ezzel segítse azt a fennmaradásban, működésben.

Mondjam azt, hogy nem lepődtem meg azon, amit kapott ez a srác hozzászólásokban, hogy nem erre van szükség, hanem „takaróra”.

Ez is egy „remek” példa volt arra, hogy milyen az, amikor valaki nem hajlandó elgondolkodni és nyitni más felé, most 2017-ben. És magamutogatónak nevezni azt, aki még az undorító marketinget is beveti, hogy jobban működjön a menhelye.

Elgondolkoztam azon, hogy hány olyan vállalkozó van, aki szintén vár arra, hogy őt csak is önmagáért keressék és fedezzék fel, hogy milyen jó szakember. Nem hajlandó fejlődni másban, vagy nyitni más felé azért, hogy jobban menjen neki, inkább kiborulva megírja a közösségi médiába, hogy sajnálják, mert ő ugyan nem hajlandó marketingezni, mert az olyan hamis.

Sajnos változni kell, mert aki nem változik, lemarad, és nem tud enni adni a kutyáknak.

Hozzászólások a Facebookon >>

0 Hozzászólás
Ajáld

Berényi Zsuzsa sminktetováló

Válaszod a megjegyzésre

Az email címed nem fog megjelenni.*

Content Protected Using Blog Protector By: PcDrome. & GeekyCube.