vendégkezelés

A kanapé és a sminktetoválás esete

a-kanape-es-a-sminktetovalas-esete

Olvasási idő 3 perc.

Most nem egy új spéci kezelőszéket akarok neked bemutatni, amiben tuti nem fáj a sminktetoválás, hanem egy tanulságos történetet mesélek el, ami nálam történt meg.

Persze, hogy arra vágyunk, hogy a szalonunk arculata megfelelően elegáns, menő legyen, sőt még lakberendezőt is hívunk, hogy semmibe se tévedjünk. Nálunk, én voltam a lakberendező (elárulom, mielőtt sminktetováló lettem lakberendezőként dolgoztam), szóval szakemberként vettem kezembe a dolgokat. Megjegyzem, jó ha Te is élsz ilyen lehetőséggel, ha valami újat csinálsz.

Piackutatás és vendég elégedettségi felmérés – na ez most hogy jön ide?

Jól felépített marketing és ügyfélkezelő gépezetembe érkezett egy panasz. Aminek, megjegyzem, én minden esetben örülök, mert így lehet orvosolni, bármi is történt. És a legjobb, ha a vendégek nekem szólnak, mert akkor még mindig tőlem várják a megoldást és nem máshoz mennek el panaszkodni.

A történet a következő: sokan voltak elől a váróban, így az egyik vendégünk nem tudott leülni, állva kellett kitöltenie a beleegyező nyilatkozatot. Bumm, ez nagy HIBA!

Éppen mindenki dolgozott, tele volt a szalon. Valaki fizetett, és közben hallgatta az utóápolási tanácsokat, csörgött a telefon, és a recepciós nem figyelt fel arra, hogy valaki állva maradt (pedig olyan esetre, ha nincs elég hely csak oda kell vinni egy széket, ez benne volt a protokollban).

Egy három személyes kanapé volt a váróban, ami nem igazán ideális arra, hogy hárman is kényelmesen várjanak rajta. A visszajelzés után rögtön reagáltam is, úgyhogy kanapé el, helyette székeket kerültek ki. Sőt alaposan át is beszéltük a helyzetet a szalonban és a recepciós mondta is, hogy ő is úgy látta, érezte, ha már ül ott valaki, a következő vendég nem szívesen ült mellé. Idegenek nem szívesen foglalnak helyett egymás mellett.

Végül is elgondolkoztam, hát persze, ha én is elmegyek mondjuk a gáz szolgáltatóhoz és ott várakoznom kell, akkor tuti olyan helyet próbálok keresni, hogy ne kelljen senki más mellé vagy nagyon közel ülnöm. Tanácsom, ne vegyél kanapét, vagy ha az van, cseréld le, ha tudod. Sok-sok apróságon múlik az, hogy a vendégek jól érezzék magukat a szalonban.

Nem utolsó sorban kiválóan működött, ebben az esetben is a rendszer, amiben utólag kérdezem a vendégek véleményét, és mennyi minden kiderült már…

Te tudod mitől elégedetlenek a vendégeid? Volt már ilyen? Mi a Te sztorid? Írd meg itt hozzászólásban!

Hozzászólások a Facebookon >>

Ha mindig a legfrissebbre vágysz, íratkozz fel!

E-mail cím:*
Becenév:*

Kérem a Berényi Sminktetováló Iskola emailjét, benne újdonságokról, új blogbejegyzésről, valamint azáltaluk meghirdetett eseményekről és egyéb akciókról, hogy semmiről se maradjak le. Feliratkozásommal elfogadom az Adatvédelmi irányelveket.

1 Hozzászólás
Ajáld

Berényi Zsuzsa sminktetováló

1 Hozzászólás

  1. Böröcz Beáta
    szeptember 23, 2017 at 6:01 du.

    Zsuzsi! Ez nagyon tetszik! 🙂 Jó volt olvasni a “másik” oldalról nézve egy szépségszalonnal szembeni “elvárásokat”! Én is mindig próbálom úgy fogadni a vendégeim, hogy teljes figyelmet kapjanak, hisz Én is erre vágyom, ha szolgáltatóhoz megyek! Legyen szó kozmetikáról, fodrászról, esztétikai beavatkozásról!

Válaszod a megjegyzésre

Az email címed nem fog megjelenni.*

Content Protected Using Blog Protector By: PcDrome. & GeekyCube.